AVHILDE Organic oil therapy

 

 

Betaling

Betalinger i nettbutikken skjer enten med kort (Stripe) eller via Paypal.   

Når du har handlet ferdig og kommer til betaling kan du velge om du vil betale med kort (Stripe) eller paypal.

PAYPAL: Velger du PayPal blir du overført direkte til Paypal siden hvor du kan gjennomføre din betaling trygt og sikkert. Du trenger ikke en Paypal-konto, du kan også betale med følgende kort: Visa, Mastercard og American Express. Trykk da bare av på at du vil betale som 'Paypal gjest'.

STRIPE: Stripe er en tredjeparts betalingsløsning som tilbyr rask og sikker kortbetaling. Les mer om Stripe på www.stripe.com. Det er mulig å betale med både kredittkort og debetkort. Stripe overholder næringens strengeste krav til sikkerhet. Stripe er sertifisert som en PCI Level 1 Service Provider. Les mer om sikkerheten i Stripe

Hvis du ikke ønsker å benytte paypal eller betale med kort kan du også forhåndsbetale direkte til konto. Send da en mail til info@avhilde.no. med oversikt over hvilke produkter du ønsker å kjøpe. Du vil så få en bekreftelse via mail med totalsummen for så å kunne overføre pengene via nettbanken. Jeg sender varen(e) så snart pengene er registrert på konto.

PRISER: Alle priser er oppgitt i norske kroner og er inklusive mva. Frakt tilkommer på ordre under 900 kr. 

Retur/reklamasjon

RETUR AV PRODUKTER: Du kan returnere produkter du har bestilt hvis:

  • Du angrer på et kjøp. I henhold til angrerettloven kan du angre bestillingen din innen 14 dager etter at du mottar leveransen. Angreretten gjelder ikke dersom produktet er åpnet/brukt. For å returnere et produkt ved bruk av angrerett må produktet være i samme tilstand som da kjøper mottok varen.

    Dersom du ønsker å benytte angreretten må du gi meg beskjed på info@avhilde.no innen 14 dager etter at du mottok varen og sende meg utfylt angrerettskjema. Last ned og fyll ut angrerettsskjema her. Ved å benytte angrerett er det du som kjøper som må betale returkostnadene. Produktene må pakkes forsvarlig og returneres med post til Hilde Glåmseter, Guldbergs vei 23, 0375 Oslo. Når jeg som selger mottar produktene og ser at de er i ubrukt tilstand vil jeg refundere beløpet for varene, inkludert fraktkostnadene.

  • Produktet er skadet

  • Du har fått feil produkt

  • Du har fått et produkt du ikke har bestilt

Dersom du ønsker å reklamere/returnere produkter fordi produktet er skadet eller du har fått feil produkt/et produkt du ikke har bestilt må du ta kontakt med meg på info@avhilde.no innen rimelig tid etter at du mottok varen. Jeg sender deg da informasjon om hvordan du kan returnere produktene.

Dersom du returnerer et produkt fordi du angrer på kjøpet, må du selv betale returportoen. Reklamerer du på grunn av skade på produktet eller feillevering blir portoen refundert. 

 

Du kan alltid kontakte meg på e-post: info@avhilde.no hvis du har noen spørsmål.